Waar blijft mijn bestelling?

1. Bezoek onze pagina Check je bestelstatus.
2. Voer je bestelnummer & e-mailadres in.
3. Klik op "Traceerstatus" om de ordertracking en details te zien.
Let op: artikelen in je bestelling kunnen afzonderlijk worden verzonden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, gaan wij snel aan het werk om deze te verwerken. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om je geplaatste bestelling te annuleren of te wijzigen. Als je een artikel niet wilt houden, kun je het retourneren. Zie ons retourgedeelte voor meer informatie.

Waar vind ik mijn bestelnummer?

Als je je bestelnummer niet kunt vinden, kijk dan in de bevestigingsmail bij je bestelling. Kun je deze e-mail niet vinden? Kijk dan ook in je folder met spamberichten. Als je de e-mail nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij controleren dan de status van je bezorging.

Hoe weet ik of mijn bestelling is verwerkt?

Als je een geregistreerde gebruiker bent, kun je je bestelling volgen onder je Bestelgeschiedenis. Als je een bestelling als gastgebruiker hebt geplaatst, kun je je bestelling volgen door naar de pagina Volg mijn bestelling in het gedeelte Klantenservice te gaan. Statuswijzigingen (bevestiging van een bestelling of verzending) worden ook per e-mail doorgegeven.

Waarom is mijn online bestelling geannuleerd?

Bestellingen kunnen om een aantal redenen worden geannuleerd, zoals het plaatsen van een bulkbestelling of een bestelling met een onvolledig bezorg-/factuuradres of omdat de gear niet voorradig is. Als dit gebeurt, krijg je binnen 5 werkdagen je geld terug.

Wat kan ik doen als mijn e-mailadres of bezorgadres niet klopt?

Als je e-mailadres of bezorgadres niet juist is, neem dan contact op met onze klantenservice. Als je bestelling al is verzonden en je wilt je bezorgadres wijzigen, neem dan contact op met de bezorgdienst die je bestelling bezorgt. Welke dat is, staat in je e-mail vermeld.

Moet ik een account aanmaken om bij een officiële website van UA te kopen?

Je hoeft geen account aan te maken om artikelen op onze website te kopen. Als je een nieuwe klant bent, kun je je abonneren op onze nieuwsbrief en een promotiecode voor 15% korting op je volgende aankoop krijgen. Houd er rekening mee dat er Algemene voorwaarden van toepassing zijn.

Hoe kan ik sportartikelen in bulk of voor teams bestellen?

Voor grote bestellingen, kleding voor teams, retailer- en wholesale-aanvragen kun je een e-mail sturen naar EMEANewWholesalerRequests@underarmour.com, waarna een teamlid zo snel mogelijk contact met je opneemt.

Kun je producten van de Amerikaanse website (UA.com) kopen?

Klanten in Nederland kunnen helaas geen producten van UA.com bestellen.