Retourneren
Ben je niet 100% tevreden? Je kunt je gear binnen 60 dagen na ontvangst gratis retourneren. Online omruilen is op dit moment niet mogelijk. We proberen restituties zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, te verwerken. |
---|
Om iets terug te sturen volg je de volgende stappen: |
![]() |
1. CHECK LABEL IN HET PAKKET Je vindt het gefrankeerde retourlabel in het pakket. |
![]() |
2. PAK Plaats de product(en) die je wilt retourneren met deze bestellingsoverzicht in de originele verzenddoos of een alternatieve verpakking. |
![]() |
3. PLAK LABEL OP PAKKET Plak het gefrankeerde retourlabel op het pakket, over of in plaats van het originele verzendlabel. |
![]() |
4. PAKKET AFGEVEN Geef je pakket af bij een drop off point naar keuze, voor de vervoerder die op het label staat gespecificeerd. Het is niet mogelijk om een andere vervoerder te kiezen voor gratis retouren. Meer informatie over deze stap vind je hieronder. |
![]() |
5. TERUGBETALING Op het moment dat we je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, sturen we je een bericht dat je terugbetaling zo snel mogelijk zal worden overgemaakt. |
Voor restitutie van het volledige aankoopbedrag moet aan de volgende voorwaarden worden voldaan:
- • De gear is teruggestuurd in de oorspronkelijke staat en in de originele verpakking
- • De originele labels zijn aan de kleding bevestigd
- • Accessoires zijn teruggestuurd in de originele verpakking met alle onderdelen bijgevoegd
- • Schoenen zijn teruggestuurd in de originele schoenendoos
Elektronische apparaten, ondergoed en gezichtsmaskers kunnen alleen worden geretourneerd als ze bij bezorging defect zijn. Als de beschermende inleg van het ondergoed is verwijderd, kan het product om hygiënische redenen niet worden geretourneerd of vervangen. Houd er rekening mee dat de volledige verzendkosten niet bij de terugbetaling zijn inbegrepen, tenzij de gear bij aankomst defect was. |
We kunnen geen terugbetaling doen als je gear beschadigd is door nalatigheid, verkeerd gebruik of slijtage. We kunnen geen terugbetaling doen als de gear niet in onze webshop of in een van onze officiële winkels zijn gekocht. |
UPS | Post NL |
---|---|
Om de dichtstbijzijndste Access Point the vinden, klik hier. | Om de dichtstbijzijndste Pakket Punt the vinden, klik hier. |
Indien er geen Access Point in de buurt is, kan je contact opnemen met UPS om het pakket op te laten halen. UPS is bereikbaar op: 020 504 0500 (er kunnen kosten van toepassing zijn). |
IN-STORE RETOURNEREN |
---|
Het is alleen mogelijk om een bestelling die online is geplaatst te retourneren via het online retourproces. Producten die in een fysieke winkel zijn gekocht kunnen alleen bij dezelfde winkel worden geretourneerd. |
IK HEB GEEN RETOURLABEL |
---|
Indien je geen retourlabel hebt, dan kan je er een gratis genereren welke door UPS zal worden verwerkt. Log in in je account of als gast hieronder, en volg de stappen om het thuis uit te printen. |