Retourneren en terugbetalingen

 

Ben je niet 100% tevreden? Je kunt je gear binnen 60 dagen na ontvangst gratis retourneren. Online omruilen is niet mogelijk. We proberen restituties zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 werkdagen, te verwerken.

Er zit een portvrije retourlabel in je pakket. Als je dit label niet kunt vinden, kun je hieronder een nieuwe genereren. Log in in je account of als gast hieronder, en volg de stappen om het thuis uit te printen.

terug
Om iets terug te sturen volg je de volgende stappen:

1. CHECK LABEL IN HET PAKKET

Je vindt het gefrankeerde retourlabel in het pakket.

2. PAK

Plaats de product(en) die je wilt retourneren met deze bestellingsoverzicht in de originele verzenddoos of een alternatieve verpakking.

We raden je af om verschillende bestellingen samen te voegen in één pakket.

3. PLAK LABEL OP PAKKET

Plak het gefrankeerde retourlabel op het pakket, over of in plaats van het originele verzendlabel.

Gebruik de retourlabels die bij jouw bestelling horen.

4. PAKKET AFGEVEN

Als je het meegeleverde retourlabel hebt gebruikt, breng het pakket dan naar het afgiftepunt van de bezorgdienst dat op het retourlabel staat vermeld.

Als je een retourlabel op onze website hebt gegenereerd, breng het pakket dan naar het DHL-afgiftepunt van je voorkeur.

Vraag om een bewijs van verzending.

Hieronder vind je hoe je het dichtstbijzijnde afgiftepunt kunt vinden of een ophaalafspraak kunt maken met de bezorgdienst.

5. TERUGBETALING

Zodra we je retourzending hebben verwerkt, stellen we je via e-mail op de hoogte en maken we je restitutie zo snel mogelijk over.

Voor restitutie van het volledige aankoopbedrag moet aan de volgende voorwaarden worden voldaan:

  • • De gear is teruggestuurd in de oorspronkelijke staat en in de originele verpakking
  • • De originele labels zijn aan de kleding bevestigd
  • • Accessoires zijn teruggestuurd in de originele verpakking met alle onderdelen bijgevoegd
  • • Schoenen zijn teruggestuurd in de originele schoenendoos
Elektronische apparaten, ondergoed en gezichtsmaskers kunnen alleen worden geretourneerd als ze bij bezorging defect zijn. Als de beschermende inleg van het ondergoed is verwijderd, kan het product om hygiënische redenen niet worden geretourneerd of vervangen. Houd er rekening mee dat de volledige verzendkosten niet bij de terugbetaling zijn inbegrepen, tenzij de gear bij aankomst defect was.
We kunnen geen terugbetaling doen als je gear beschadigd is door nalatigheid, verkeerd gebruik of slijtage. We kunnen geen terugbetaling doen als de gear niet in onze webshop of in een van onze officiële winkels zijn gekocht.

 

DHL Post NL
Om de dichtstbijzijndste DHL ServicePoint te vinden, klik hier. Om de dichtstbijzijndste Pakket Punt the vinden, klik hier.  

 

IN-STORE RETOURNEREN
Het is alleen mogelijk om een bestelling die online is geplaatst te retourneren via het online retourproces.
Producten die in een fysieke winkel zijn gekocht kunnen alleen bij dezelfde winkel worden geretourneerd.

 

Hebben jullie mijn retourzending ontvangen?
Je ontvangt pas een e-mail met de bevestiging dat je retourzending is verwerkt (kan tot 14 werkdagen duren). Bewaar je retourbewijs. Je ontvangt dus geen e-mail zodra je retour is ontvangen maar pas wanneer de terugbetaling is verwerkt.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Het duurt tot 14 werkdagen om je retourzending te verwerken. Je wordt per e-mail op de hoogte gebracht wanneer de terugbetaling is goedgekeurd (kijk ook in je folder met junkmail). Na ontvangst van deze e-mail met retourbevestiging kan het tot 5 werkdagen duren voor je de terugbetaling ontvangt. Dit is afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gebruikt. Retourzendingen worden niet geaccepteerd buiten de retourneringsperiode (meer dan 60 dagen) na ontvangst van de producten.

LIVE CHAT Ma-Zon van 9.00 tot 17.00 uur

 

WHATSAPP +31611269614Ma-Zon van 9.00 tot 17.00 uur

 

TELEFONISCHE ONDERSTEUNING

00800-82766871 Ma-Wo van 9.00 tot 12.00 uur